Nyheter – 17.01.2020

Velkommen til informasjonsmøte om neste års 1. klasse

Vi vil fortelle om Steinerskolens pedagogikk og veien gjennom skolens 10 trinn, med hovedvekt på de første 4 årene. Vi vil gi en omvisning på skolen og det vil bli satt av godt med tid til spørsmål og samtaler. Dette er et åpent møte for alle interesserte familier. Møtet holdes i matsalen på hovedhuset onsdag 5. februar kl. 18.00 - 20.00.

Steinerskolen ligger i Inga Sparboes veg 41, 9007 Tromsø. Bruk skolens parkeringsplass i Målselvgata. Du kan bli bedre kjent med skolen gjennom vår hjemmeside eller sosiale medier:

– På hjemmesiden under Hva er en Steinerskole finner dere nyttig informasjon om pedagogikken
– På hjemmesiden kan dere også se bilder fra hverdagslivet ved skolen under Ukemeldinger eller på Instagram

Har du spørsmål, ta kontakt på epost: gudmund.ostgard@steinerskolen.no eller ring skolen på telefon 77698870.

Følg arrangementet på Facebook

Velkommen til møte på Steinerskolen i Tromsø!

Daglig leder Siv-Bente Johansen og pedagogisk leder Gudmund Østgård
“Fra leken, gjennom kunsten, til kunnskapen.”